Szkolenie dedykowane absolwentom szkolenia podstawowego, samoukom (o ile zakres merytoryczny szkolenia podstawowego jest im znany) oraz dotychczasowym użytkownikom wersji PRO.
Cel: na wstępie udoskonalisz obsługę programu w zakresie podstawowej funkcjonalności. Nabędziesz umiejętności elastycznej edycji danych, dopasowywania kosztów, narzutów, łączenia, porównywania, sprawdzania poprawności kalkulacji. Poznasz nowe możliwości, np. importy przedmiarów i kosztorysów z PDF oraz skanów.
Szkolenie indywidualne/zamknięte – termin do uzgodnienia
Szkolenie ZDALNE otwarte (2- 4 osoby) 11-12.03 (czwartek-piątek)
Cennik szkolenia
tylko II część (16h+4h) indywidualne | 1600 zł netto / 1968 zł brutto | Zapisz się |
pakiet I + II część (32h+ 8h) indywidualne | 3000 zł netto / 3690 zł brutto | Zapisz się |
część II – (16h +4h) otwarte 26-27.11 | 800 zł netto / 984 zł brutto | Zapisz się |
część II – (16h+4h) zamknięte
(min. 3 osoby) |
800 zł netto / 984 zł brutto | Zapisz się |
W cenie szkolenia. Opcjonalnie – za dopłatą: egzamin i świadectwo „Certyfikowanego użytkownika NORMA” wydane przez producenta (dot. szkoleń Norma).
Rabaty: Rabat naliczany na Proformie.
10% – dla klientów PartnerSoft/kolejna osoba/kolejne szkolenie.
15% dla nabywających równocześnie oprogramowanie.
Szkolenie w trybie indywidualnym. Pozwala na wyprofilowanie szkolenia pod branże/zakres robót/ umiejętności/tempo pracy/terminy uczestnika.
Przejdź do:
Szczegóły kursu
- Powtórzenie (ok. 4 h) w zakresie podstawowej obsługi programu
- Narzędzia przedmiarowania – obliczenie pomocnicze, sumy częściowe, odwołania, stałe.
- Współpraca Norma z MIARA PRO (prezentacja).
- Zastosowanie menadżera plików (dot. Norma EXPERT)
- Porównywanie kosztorysów.
- Sprawdzanie kosztorysów (norm, nakładów etc) z zastosowaniem programu.
- Sprawdzanie cen nakładów w oparciu o ceny wg cenników Sekocenbud oraz Intercenbud.
- Zastosowanie rejestracji zmian w sprawdzaniu i porównywaniu danych.
- Import PDF (książki przedmiaru, kosztorysów) z edytowalnych oraz zeskanowanych.
- Sprawdzanie zaimportowanych danych, przekształcanie ich w kosztorys.
- Łączenie kosztorysów.
- Zastosowanie współczynników norm, współczynników cen, rabatowanie.
- Aktualizowanie cen oraz dopasowanie cen nakładów do budżetu.
- Różnicowanie stawek robocizny oraz narzutów w działach/pozycjach kosztorysu.
- Narzut koszty zakupu (transport), różne stawki i metody naliczania oraz pozycje transport.
- Opcjonalnie: Rusztowanie/deskowanie lub inne zagadnienia zgłoszone przez uczestników.
Po pozytywnym ukończeniu szkolenia absolwent otrzymuje certyfikat potwierdzający nowonabyte umiejętności.