norma-pro-okladka

Szkolenie dedykowane absolwentom szkolenia podstawowego, samoukom (o ile zakres merytoryczny szkolenia podstawowego jest im znany) oraz dotychczasowym użytkownikom wersji PRO.

Cel: na wstępie udoskonalisz obsługę programu w zakresie podstawowej funkcjonalności. Nabędziesz umiejętności elastycznej edycji danych, dopasowywania kosztów, narzutów, łączenia, porównywania, sprawdzania poprawności kalkulacji. Poznasz nowe możliwości, np. importy przedmiarów i kosztorysów z PDF oraz skanów.

Szkolenie indywidualne/zamknięte – termin do uzgodnienia

Szkolenie ZDALNE  otwarte (2- 4 osoby) 11-12.03 (czwartek-piątek)

Cennik szkolenia

tylko II część (16h+4h) indywidualne 1600 zł netto / 1968 zł brutto Zapisz się
pakiet I + II część (32h+ 8h) indywidualne 3000 zł netto / 3690 zł brutto Zapisz się
część II – (16h +4h)   otwarte 26-27.11 800 zł netto / 984 zł brutto Zapisz się
część II – (16h+4h) zamknięte

(min. 3 osoby)

800 zł netto / 984 zł brutto Zapisz się

W cenie szkolenia. Opcjonalnie – za dopłatą: egzamin i świadectwo „Certyfikowanego użytkownika NORMA” wydane przez producenta (dot. szkoleń Norma).

Rabaty: Rabat naliczany na Proformie.

10% – dla klientów PartnerSoft/kolejna osoba/kolejne szkolenie.

15% dla nabywających równocześnie oprogramowanie.

Szkolenie w trybie indywidualnym. Pozwala na wyprofilowanie szkolenia pod branże/zakres robót/ umiejętności/tempo pracy/terminy uczestnika.

Przejdź do:

Szczegóły kursu

  1. Powtórzenie (ok. 4 h) w zakresie podstawowej obsługi programu
  2. Narzędzia przedmiarowania – obliczenie pomocnicze, sumy częściowe, odwołania, stałe.
  3. Współpraca Norma z MIARA PRO (prezentacja).
  4. Zastosowanie menadżera plików (dot. Norma EXPERT)
  5. Porównywanie kosztorysów.
  6. Sprawdzanie kosztorysów (norm, nakładów etc) z zastosowaniem programu.
  7. Sprawdzanie cen nakładów w oparciu o ceny wg cenników Sekocenbud oraz Intercenbud.
  8. Zastosowanie rejestracji zmian w sprawdzaniu i porównywaniu danych.
  9. Import PDF (książki przedmiaru, kosztorysów) z edytowalnych oraz zeskanowanych.
  10. Sprawdzanie zaimportowanych danych, przekształcanie ich w kosztorys.
  11. Łączenie kosztorysów.
  12. Zastosowanie współczynników norm, współczynników cen, rabatowanie.
  13. Aktualizowanie cen oraz dopasowanie cen nakładów do budżetu.
  14. Różnicowanie stawek robocizny oraz narzutów w działach/pozycjach kosztorysu.
  15. Narzut koszty zakupu (transport), różne stawki i metody naliczania oraz pozycje transport.
  16. Opcjonalnie: Rusztowanie/deskowanie lub inne zagadnienia zgłoszone przez uczestników.

Po pozytywnym ukończeniu szkolenia absolwent otrzymuje certyfikat potwierdzający nowonabyte umiejętności.

Wzor Certyfikatu

Zapytaj o szkolenie.

Imię i nazwisko

Adres email

Temat

Treść wiadomości