norma-pro-okladka

Szkolenie dedykowane absolwentom szkolenia podstawowego, samoukom (o ile zakres merytoryczny szkolenia podstawowego jest im znany) oraz dotychczasowym użytkownikom wersji PRO.

Cel: na wstępie udoskonalisz obsługę programu w zakresie podstawowej funkcjonalności. Nabędziesz umiejętności elastycznej edycji danych, dopasowywania kosztów, narzutów, łączenia, porównywania, sprawdzania poprawności kalkulacji. Poznasz nowe możliwości, np. importy przedmiarów i kosztorysów z PDF oraz skanów.

Szkolenie  ZDALNE indywidualne – termin do uzgodnienia

Szkolenie STACJONARNE Łódź (3-6 osób):  8-9.10

Cennik szkolenia

pakiet I + II część (32 h) ZDALNE indywidualne 1800 zł 1600 zł netto/ 1968 zł brutto Zapisz się
tylko II część (16h) ZDALNE indywidualne 1000 zł 900 zł netto/ 1107 zł brutto Zapisz się
część II – (16 h) STACJONARNE  Łódź 800 zł 640 zł netto/ 787,20 zł brutto Zapisz się
część II – (16 h) ZAMKNIĘTE

ZDALNE/STACJONARNE
(min. 5 osób)

800 zł 480 zł netto/ 590,40 zł brutto Zapisz się

Opcjonalnie – za dopłatą: noclegi (możemy wliczyć w cenę szkolenia), egzamin i świadectwo „Certyfikowanego użytkownika NORMA” wydane przez producenta (dot. szkoleń Norma).

Rabaty:

20% – dla nabywajacych oprogramowanie NORMA – ważne 3 m-ce

50% – dla studentów, uczniów szkół budowlanych i pokrewnych do 26 roku życia.

Jeśli posiadasz kupon lojalnościowy wybierz dowolną opcję szkolenia otwartego. W polu tekstowym Uczestnicy napisz, że chcesz wykorzystać kupon podając jego kod.

Przejdź do:

Szczegóły kursu

  1. Powtórzenie (ok. 4 h) w zakresie podstawowej obsługi programu
  2. Narzędzia przedmiarowania – obliczenie pomocnicze, sumy częściowe, odwołania, stałe.
  3. Współpraca Norma z MIARA PRO (prezentacja).
  4. Zastosowanie menadżera plików (dot. Norma EXPERT)
  5. Porównywanie kosztorysów.
  6. Sprawdzanie kosztorysów (norm, nakładów etc) z zastosowaniem programu.
  7. Sprawdzanie cen nakładów w oparciu o ceny wg cenników Sekocenbud oraz Intercenbud.
  8. Zastosowanie rejestracji zmian w sprawdzaniu i porównywaniu danych.
  9. Import PDF (książki przedmiaru, kosztorysów) z edytowalnych oraz zeskanowanych.
  10. Sprawdzanie zaimportowanych danych, przekształcanie ich w kosztorys.
  11. Łączenie kosztorysów.
  12. Zastosowanie współczynników norm, współczynników cen, rabatowanie.
  13. Aktualizowanie cen oraz dopasowanie cen nakładów do budżetu.
  14. Różnicowanie stawek robocizny oraz narzutów w działach/pozycjach kosztorysu.
  15. Narzut koszty zakupu (transport), różne stawki i metody naliczania oraz pozycje transport.
  16. Opcjonalnie: Rusztowanie/deskowanie lub inne zagadnienia zgłoszone przez uczestników.

Po pozytywnym ukończeniu szkolenia absolwent otrzymuje certyfikat potwierdzający nowonabyte umiejętności.

Wzor Certyfikatu

Zapytaj o szkolenie.

Imię i nazwisko

Adres email

Temat

Treść wiadomości